reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ingrid Schönová

Ingrid Schönová

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek je tým čomu verí, v tom prípade asi...k anjelom sa hlásim.(Kamil Peteraj) Zoznam autorových rubrík:  FchrancúzskoRodinka ÚžasnýchLetom svetomJá- jenom jáSúkromnéNezaradené

reklama

Rodinka Úžasných

Ako dostať otecka do polepšovne

Ingrid Schönová

Ako dostať otecka do polepšovne

Keď som bola malá, myslela som si, že môj ocino dokáže všetko. Nosil ma do postele, keď som fingovala, že som večer zaspala pri filme, aby som si nemusela ísť umyť zuby. Vedel spraviť tú najlepšiu praženicu a punčový koláč na svete. Nebál sa tmy, strašidiel a ani duchov (bububu). Pustil sa zo strmého kopca odvážne na bežkách a ani raz nespadol....narozdiel od maminy. Vždy so mnou písal nudné povinné slohy na témy ako Opis pracovnej dielne a zásadne trval na tom, aby som každú vetu aspoň dvakrát prepísala. Pre lepší efekt. V skrini v našej vstupnej hale mal vždy ukryté moje obľúbené nugátové čokoládky a cukríky, ktoré sme so sestrou tajne kradli ..teda pardón požičiavali si.

  • 16. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 109x
  • 13
Som ročník 1986, som veľkou nádejou ľudstva a ja to viem

Ingrid Schönová

Som ročník 1986, som veľkou nádejou ľudstva a ja to viem

Som ročník 1986. Nikdy som nebola na spartakiáde, nepozerala som rozprávku Počkaj zajac na starom čiernobielom televízore, nežuvala ružové žuvačky Pedro, nenosila som na telesnú modré gaťky a do nich zacvikané biele tričko, nepoznám prvomájové sprievody, nebola som pionierkou, nečítala som ukradomky za školskou latrínou samizdatovú literatúru a cenzúru uvidím až 9.9 2005 vo večernom vydaní VyVolených. Nezúčastnila som sa ani jednej zemiakové brigády, počas studenej vojny som ešte nebola na svete, nikdy som nestála v rade na pomaranče, nekupovala pravé džínsy v Tuzexe za pravé bony, nepoznám svet bez počítačov a mobilov, nezbierala som céčka, ani som sa nehrala na ulici pred domom s hlinenými guľôčkami.

  • 6. sep 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 409x
  • 93
Juan Carlos, homosexuálny učiteľ alebo Gilbert Blythe?

Ingrid Schönová

Juan Carlos, homosexuálny učiteľ alebo Gilbert Blythe?

Prvýkrát som bola odekorovaná hanlivou nálepkou: kriminálnička, delikventka, či darebáčka už vo veku desiatich mesiacov. Nehanebne, ba priam škodoradostne som ukradla dudlík chlapčekovi z vedľajšieho kočíka v MHD. Odvtedy plakal vždy, keď ma znovu stretol. Bolo jasné ako facka, že šialene trpí kvôli tomu, že nemôže byť spolu. No ja šibalka, malá koketa som si len potrebovala vedecky overiť informáciu, že muži milujú odvážne ženy so zmyslom pre dobrodružstvo, napätie, adrenalín....

  • 31. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 241x
  • 25
Iba málokedy sa krása spája s dokonalosťou, ale ja som výnimka

Ingrid Schönová

Iba málokedy sa krása spája s dokonalosťou, ale ja som výnimka

Príbeh necenzurovaný, napísaný podľa skutočnej udalosti. Mená postáv zmenené. Miesto a čas príbehu autentické. Uvedené činnosti skúšajte len na vlastné nebezpečie, pod profesionálnym dohľadom a po dohode so svojím obvodným lekárom.

  • 29. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 635x
  • 23
Pokojne mi tykajte, ja si na to nepotrpím

Ingrid Schönová

Pokojne mi tykajte, ja si na to nepotrpím

Nemám veľa priateľov. Myslím skutočných priateľov. Spočítam ich na prstoch jednej ruky. Pravej. Uf a je to von. Nie som vlk samotár, či introvertný čudák zatvorený vo vlastnej krajine zázrakov. Pravidelne sa sprchujem, nohy mi nesmrdia, viem čo je to ústny dezodorant a pravidelne ho používam pre svoj svieži dych, v reštaurácii negrgám a pri krájaní rezňa používam kombináciu vidlička+nôž, v opere zaspím až pri druhom dejstve, vyjadrujem sa celými rozvitými vetami.

  • 19. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 893x
  • 14
reklama
Tajný kód 007 (alebo desatoro ako prežiť prázdniny u babky)

Ingrid Schönová

Tajný kód 007 (alebo desatoro ako prežiť prázdniny u babky)

Keď som mala ledva 130 cm, prázdniny som zvykla tráviť u mojich starých rodičov na rýdzo slovenskom Juhu. Pre dievča, ktoré malo štíty Nízkych Tatier priamo pod oknami, to bol ohromný zážitok. Samá rovina, planina, pre trochu vzrušenia sem tam mierna pahorkatina , ktorú miestni luxusne nazývali kopcom. Zo starkinho dvora bolo vidno hádam až do maďarských dvorov a my sme trávili letné predpoludnia ako prezlečení agenti KGB dobre utajeným sledovaním a následným odpisovaním tajných receptov našich susedov na pravé maďarské halászle (viem, viem copyright je zakázaný, no vari ma neudáte..).Starý otec (ne)známy chovateľ kozičky Lízy, fundovaný degustátor piva a hubár odborník, stará mama poloprofesionálna starinárka zbierajúca prázdne jogurtové tégliky, vášnivá diváčka argentínskych telenoviel a naslovovzatá pestovateľka paradajok ma spoločne naučili veľa vecí.

  • 9. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 052x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu