reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ingrid Schönová

Ingrid Schönová

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek je tým čomu verí, v tom prípade asi...k anjelom sa hlásim.(Kamil Peteraj) Zoznam autorových rubrík:  FchrancúzskoRodinka ÚžasnýchLetom svetomJá- jenom jáSúkromnéNezaradené

reklama

Fchrancúzsko

Made in France

Ingrid Schönová

Made in France

Raz ma moje túlavé topánky zaviali až do Fchrancúzska, krajiny plnej demokratov, revolucionárov a kadejakej inej hávede.....Nenavštívila som Paríž, nebola som v Louvri, dokonca som odolala a nekúpila som si nič ani od černochov predávajúcich pod Eiffelovkou tašku, šiltovku, či uterák s nápisom Paris. Aj keď sa priznám bez mučenia, že pár ráz ma to už poriadne lákalo. No skúsila som na vlastnej koži, že so suvenírami je to ako s maškrtením čokolády. Dáte si jednu tabuľku akože na chuť a potom sa už neviete zastaviť...V Španielsku ma chytila raz nehorázna nákupná horúčka. Celej rodine som krvopotne zadovážila super akciové slamené sombrera s malými cinkajúcimi strapčekmi. Mysleli by ste si, že ak svojej milujúcej a najdrahšej rodine donesiete z vašej dobrodružnej cesty nejakú milú pamiatku, akože ste na nich ani v tom ďalekom svete nezabudli, že si to budú vážiť. Pche. Sombrera sú doma uložené v tom najzadnejšom kúte skrine obložené guľôčkami proti moliam. Tentoraz sa musím pochváliť, že mám čistý cestovateľský štít. Okrem toho, že už nenakupujem suveníre, som čistotná držiteľka platného očkovacieho preukazu ešte tri mesiace po skončení pobytu, žuvačky zo zásady nevypľúvam na zem, f

  • 10. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 820x
  • 6
reklama
SkryťZatvoriť reklamu