reklama

A just chcem!

Viem, že ma nemusia mať všetci radi...tralalalalalalala. Dočerta, ja chcem, aby ma mali všetci radi! Chcem byť najkrajšia, najmúdrejšia, najvtipnejšia, najlepšie oblečená, chcem byť prvá v skoku do diaľky, v teste z matiky, v zbere školského papiera, v prednese Mor ho! na Hviezdoslavovom Kubíne, v triednej súťaži o najkreatívnejší nadpis slohovej práce na tému, čím chcem byť, až budem veľká.... chcem mať najoriginálnejšiu karnevalovú masku, najlepšie šaty na stužkovú, najkrajšie napísané poznámky z dejepisu zo všetkých žiakov 4.B...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

Keby som bola Pyšná princezná, tak začnem kričať: „A chcem a chcem a chcem!!!!!“ Potom by prišiel Rómeo...(pardón, to je už z inej rozprávky..) Alebo by som ukradla....teda požičala by som si na dobu neurčitú...od Snehulienkinej macochy čarovné zrkadielko, ktoré by mi povedalo, kto je najkrajší na svete?! „Já, jenom Já!“Niekedy sa zbytočne podceňujem(e). Dobredu povieme, že sa to nedá, to nie je možné...Podkopané sebavedomie klesne na bod mrazu v ruskej tajge a my sa cítime ako ten najšedivejší priemer?nula?Áno aj ja. Priznávam sa bez mučenia, že aj ja mám „čierne piatky“, aj pondelky a väčšinou aj utorky, keď máme päť hodín matiky. Aj ja si niekedy myslím, že som úplne neschopná, že aj ten najnudnejší poštový úradník ma vzrušujúcejší život ako ja, že o mňa nikto ani len špičkou tej najlacnejšej topánky z Lidl nezakopne, že ešte aj odpadky niekto vynesie von, že len mňa učitelia vyvolávajú k tabuli, lebo vedia, že som sa ako najust do toho zošita ani jedným očkom nepozrela.Aj mňa chytajú depresie, že nemám supermodelkovskú chic postavu, 20 kg aj s topánkami a vizáž Paris Hilton v kombinácii s Victoriou Beckham......aj ja vidím poloprázdne poháre miesto poloplných, aj ja chrúmem kilá bielej čokolády, aby som sa nadopovala endorfínmi a potom ma chytá panická hrôza, keď sa mám postaviť na váhu, aj mne zaženie depku jedine medzikuloárová tajná informácia o tom, že tá nechutná Barbora z oktávy sa vyhádzala hnusnými červenými vyrážkami, že vyzerá ako chodiaci reklamný pútač na tyčinku Doots.........(lebo mi raz ukradla námet na môj článok do školského časopisu Gympeľko..preto). No pred týždňom som si v našej kúpeľni napísala na zrkadlo: Som krásna, múdra, vtipná...jednoducho(Márie nie)ale perfektná!A takto sa snažím byť usmiata hneď zrána, naladiť si podvedomie na pozitívnu vlnu a.......(odhalili ste ma.. čítala som celú noc Slepačiu polievku).No len tak medzi nami.....kritizujte ma, ako povedal kolega blogger-mám to rád...hlavné je, že ja som začala mať konečne rada samu seba. Takú, aká som. Presne na chlp.Pochválim sa za vynikajúci jablkový koláč, ktorý som napiekla minulú sobotu...a tak krásne bez šmúh neumyje podlahu nikto....len Ja a... pani upratovačka z nášho gympľa, mám pekný žiarivý úsmev a la reklama na orbitky a dokázala som....(mami, oci pozerajte-už sa bicyklujem bez rúk!!:-)))....Upozornenie: Autorka sa nesnaží o tzv. proces škatuľkovania. Samozrejme, že vie, že aj medzi nami obyčajnými smrteľníkmi sa nájdu dokonalé bytosti, polobohovia , ktorí o svojej dokonalosti nemajú ani tej najmenšej pochyby. Sú to tí najoriginálnejší, najkreatívnejší, najvtipnejší, najrozhľadenejší bloggeri a najoriginálnejší, najkreatívnejší, najvtipnejší, najrozhľadenejší členovia diskusie k ich článkom.

Ingrid Schönová

Ingrid Schönová

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek je tým čomu verí, v tom prípade asi...k anjelom sa hlásim.(Kamil Peteraj) Zoznam autorových rubrík:  FchrancúzskoRodinka ÚžasnýchLetom svetomJá- jenom jáSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu