reklama

Pokojne mi tykajte, ja si na to nepotrpím

Nemám veľa priateľov. Myslím skutočných priateľov. Spočítam ich na prstoch jednej ruky. Pravej. Uf a je to von. Nie som vlk samotár, či introvertný čudák zatvorený vo vlastnej krajine zázrakov. Pravidelne sa sprchujem, nohy mi nesmrdia, viem čo je to ústny dezodorant a pravidelne ho používam pre svoj svieži dych, v reštaurácii negrgám a pri krájaní rezňa používam kombináciu vidlička+nôž, v opere zaspím až pri druhom dejstve, vyjadrujem sa celými rozvitými vetami.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)

Plánujem skončiť strednú školu (s maturitou, či bez nej) známych na ulici slušne a hlasno pozdravím, spoločensky a údajne vraj aj na úrovni....(nie, slovíčko šimpanz ste nesprávne doplnili miesto bodiek) pokonverzujem na najrozmanitejšie témy od potôp v Bangladéši po novú odrodu bazy čiernej.Pred pár rokmi( no dobre dobre, klamať nie je pekné, že mi huba.. pardón pusinka neodpadne) pred rokom mi priznám sa bez mučenia nehorázne záležalo na názore druhých ľudí tzv. verejnej mienke terminusom technicusom. Záležalo mi na tom, aby ma moji kamoši pokladali za cool oblečenú. Záležalo mi na tom, aby mi všetky baby závideli môjho coolového priateľa so super cool motorkou, čo má všetko na háku. A aby som nezabudla ja hlava deravá samozrejme do správneho cool (už s tým prestanem ..prisahám.. no stavím sa, že ste ani netušili, koľko prídavných mien možno nahradiť slovíčkom cool) imidžu patrilo mať kopu známych, ktorí by ma ustavične pozývali na cool párty, kde by to žilo aj bez ..Mattoni.Dobre a teraz si dáme za pohárik trochu reality..Volám sa Inga Schönová (18rokov) no pokojne mi tykajte, ja si na to nepotrpím. Zriedkavo sa zdržiavam v bystrických tlačiarňach pod hanlivým názvom brigádnik, kde si občas pripadám ako chudobné indické dievčatko v továrni na koberce (nelietajúce). Chodím vraj podľa celosvetovo platného coolmera pre mladých s úplne (ne)obyčajným chalanom. No ja ho ľúbim, nie je preto výnimočný?! Je a basta fidli! Od septembra budem veľká piatačka na jednom nemenovanom bilingválnom gymnáziu (to len, aby ste si nemysleli, že... zasa jedna náročná intelektuálka, ktorá potrebuje miesto obligátnych štyroch rokov na štúdium päť) a nemám veľa priateľov. A si myslíte, že ma to niekedy hnevalo?...Že hnevalo... dajte pokoj s eufemizmami (há, ďalšie cudzie slovo). Aj ja som chcela byť obľúbená. Chcela som, aby ma všetci poznali a pred školským bufetom ma zdravili tí správni ľudia.....Chcela som byť zvolená na školskom plese za Kráľovnú noci (teda keby sme mali taký školský ples na našom gymnáziu). A just si dupnem nohou!! Raz... raz som mala jednu priateľku. Dávno pradávno sme boli úplnesupermeganajlepšie kamošky. Také na život a na smrť. Také, ktoré si povedali všetky všetulinké tajomstvá.. aj také, čo ešte ani nevedeli:-)) Také, ktoré spolu chodili na diskotéky, balili chalanov, privádzali do zúrivosti profesorov, pozerali romantické filmy, jedli želatínové cukríky na tony, veľa sa smiali a rozprávali celé noci. Stále spolu.Prišlo to nepadane, postupne...Ochladenie vzťahov. Studená sprcha. Vytriezvenie, že dokážeme bez seba žiť. Už sme si neboli zrazu také blízke, dôvernosť sa vytratila. Zostalo len kamarátstvo. Bolelo to. Život ide ďalej.Ľudia v našom živote sa menia. Niektorí s nami zostanú celý život, iní sa vytratia po pár prežitých chvíľach. Preletia našim životom ako kométy,osvietia ho, zažiaria a potom zhasnú. A tak som to pochopila. Ona bola mojou kométou. Presne na chlp ako Lucia, čo mi raz pomohla..(veď ty vieš s čím). Presne na chlp ako Maťa, Zuzka, Soňa, Viva..............No akosi sme sa sami sebe niekde na križovatke ciest Transylvánia-Nový Zéland stratili (hovorila som, držme sa za ruky, no počúva ma tu niekto, NIE). Nemám veľa priateľov. Myslím skutočných priateľov. Spočítam ich na prstoch jednej ruky. No už sa za to nehanbím.... Mojí priateľia sú totiž úplne špeciálni a majú zvláštne SUPERTAJNÉ poslanie...Raz mi vraj pomôžu, keď to budem najviac potrebovať...a potom.....to už je vo HVIEZDACH.

Ingrid Schönová

Ingrid Schönová

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek je tým čomu verí, v tom prípade asi...k anjelom sa hlásim.(Kamil Peteraj) Zoznam autorových rubrík:  FchrancúzskoRodinka ÚžasnýchLetom svetomJá- jenom jáSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu